Ceník dopravy (poštovné)
Druh dopravy | Cena včetně DPH |
---|---|
Česká pošta (Balík do ruky) | 120 Kč (dobírka ZDARMA) |
Přepravní služba DPD | 120 Kč (dobírka ZDARMA) |
Osobní odběr na naší pobočce (adresa: Cejl 107, 602 00 Brno) | ZDARMA |
Dopravu pro objednávky nad 999 Kč máte u nás ZDARMA.
Objednané zboží obvykle expedujeme nejpozději následující pracovní den. Zásilky posíláme v rámci České republiky.
Česká pošta (Balík do ruky)
120 Kč (dobírka ZDARMA)
- Česká pošta garantuje dodání zásilky do druhého pracovního dne.
- Pokud vás doručovatel České pošty nezastihne doma, Vaše zásilka zůstane na vaší dodací poště uložena 7 dnů. Pokud si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Zásilku, která se nám vrátí zpět jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme plnou výši poštovného.
- Po odeslání zásilky vám na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce, zasíláme číslo, pod kterým zásilku dohledáte na stránkách České pošty.
Přepravní služba DPD
120 Kč (dobírka ZDARMA)
- Komfortní doručení doručení do druhého pracovního dne.
- Přepravce zasílá oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem. V den doručení dostanete SMS nebo e-mail s 3 hodinovým upřesněním času doručení s možností změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail.
- V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
- Sledování zásilek DPD poskytuje na www.chcisvujbalik.cz.
Osobní odběr na naší pobočce v Brně
ZDARMA
- Jestli jste z Brna a okolí, můžete využít možnost osobního vyzvednutí na naší adrese Day Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno (mapa). Máme otevřeno ve všední dny od 8:00 do 20:00 hod.
- Zboží skladem je připraveno k vyzvednutí následující pracovní den. Zásilka je pro vás na výdejním místě připravena 7 dnů.
- Platit u nás můžete pouze v hotovosti.
- Vždy vyčkejte na e-mailovou zprávu od nás s potvrzením, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Máte problémy s dodáním zásilky?
Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová. V případě jakýchkoli problémů s doručením objednaného zboží (může se jednat například o zpoždění dodání, ztrátu zásilky u dopravce nebo poškozenou zásilku) nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince +420 777 543 478 (Po-Pá 8:00 až 16:00) nebo nám napište na eshop@ajurveda.cz.