Doprava a poštovné

Ceník dopravy (poštovné)

Druh dopravy Cena včetně DPH
Česká pošta (Balík do ruky) 120 Kč (dobírka ZDARMA)
Přepravní služba DPD 120 Kč (dobírka ZDARMA)
Osobní odběr na naší pobočce (adresa: Cejl 107, 602 00 Brno) ZDARMA

Dopravu pro objednávky nad 999 Kč máte u nás ZDARMA.

Objednané zboží obvykle expedujeme nejpozději následující pracovní den. Zásilky posíláme v rámci České republiky.

 


Česká pošta - Balík do rukyČeská pošta (Balík do ruky)

120 Kč (dobírka ZDARMA)

  • Česká pošta garantuje dodání zásilky do druhého pracovního dne.
  • Pokud vás doručovatel České pošty nezastihne doma, Vaše zásilka zůstane na vaší dodací poště uložena 7 dnů. Pokud si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Zásilku, která se nám vrátí zpět jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme plnou výši poštovného.
  • Po odeslání zásilky vám na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce, zasíláme číslo, pod kterým zásilku dohledáte na stránkách České pošty.

 

DPD logoPřepravní služba DPD

120 Kč (dobírka ZDARMA)

  • Komfortní doručení doručení do druhého pracovního dne.
  • Přepravce zasílá oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem. V den doručení dostanete SMS nebo e-mail s 3 hodinovým upřesněním času doručení s možností změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail.
  • V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Sledování zásilek DPD poskytuje na www.chcisvujbalik.cz.

 

Ájurvéda.czOsobní odběr na naší pobočce v Brně

ZDARMA

  • Jestli jste z Brna a okolí, můžete využít možnost osobního vyzvednutí na naší adrese Day Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno (mapa). Máme otevřeno ve všední dny od 8:00 do 20:00 hod.
  • Zboží skladem je připraveno k vyzvednutí následující pracovní den. Zásilka je pro vás na výdejním místě připravena 7 dnů.
  • Platit u nás můžete pouze v hotovosti.
  • Vždy vyčkejte na e-mailovou zprávu od nás s potvrzením, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

 


Máte problémy s dodáním zásilky?

Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová. V případě jakýchkoli problémů s doručením objednaného zboží (může se jednat například o zpoždění dodání, ztrátu zásilky u dopravce nebo poškozenou zásilku) nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince +420 777 543 478 (Po-Pá 8:00 až 16:00) nebo nám napište na eshop@ajurveda.cz.